پنیر کے حیرت انگیز فوائد

292

والدین اپنے بچوں کو دودھ پینے کی ہدایت کرتے رہتے ہیں۔ ہمیں بتایا گیا ہے کہ دودھ میں موجود کیلشیم اور وٹامن ڈی مضبوط ہڈیوں کی تعمیر میں مدد فراہم کرے گا۔ ہماری ہڈیوں کی نشوونما 30 سال کی عمر تک ہوتی رہتی ہے۔ وہاں سے اور پھر عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ ہڈیاں کمزور ہونا شروع ہوجاتی ہیں۔

1) بدقسمتی سے ہڈی کی کمزوری آسٹیوپوروسس مرض کا سبب بنتی ہے۔ آسٹیوپوروسس ایک ایسی بیماری ہے جس کی خصوصیت انتہائی نازک اور بھربھری ہڈیاں ہوتی ہیں۔ اس کی وجہ کیلشیئم اور وٹامن ڈی کی کمی ہے۔ پنیر میں کیلشیئم اور وٹامن ڈی کی اچھی خاصی مقدار ہوتی ہے جسے لیکر آپ اپنی ہڈیوں کی صحت سے متعلق بڑے پیمانے پر فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔

2) دانتوں کے پیشہ ور افراد کے ذریعہ کی گئی ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ پنیر دانتوں میں جراثیم کے جمع ہونے میں مانع ثابت ہوسکتی ہے۔

3) چار گروپوں کا تجربہ کیا گیا ، جس میں دودھ ، شوگر فری دہی ، پیرافن اور پنیر کا استعمال کیا گیا اور پھر انہیں کھانے سے پہلے اور بعد میں افراد کی جانچ کی گئی۔ جن گروہوں نے دودھ پی لیا ، اور پیرافین اور شوگر فری دہی کھایا ، ان میں کوئی خاص تبدیلی نہیں دکھائی دی تاہم اس وہ گروہ جس نے پنیر کھایا تھا اُس کے دانتوں میں جراثیم سے بچنے کی صلاحیت زیادہ پائی گئی۔

4) آپ کتنا پنیر کھاتے ہیں اس بارے میں آپ کو محتاط رہنے کی ضرورت ہے کیوں کہ پنیر بہت ساری توانائی سے بھربور غذا ہے جس میں فی گرام 100 سے زیادہ کیلوری ہوتی ہیں۔ توانائی اور زیادہ کیلوری والی غذا کھانا موٹاپے کا باعث بن سکتا ہے۔ پنیر کو کم توانائی والے کھانوں جیسے پھل اور سبزیوں کے ساتھ کھانے کی کوشش کریں تاکہ معاملہ متوازن ہوجائے۔

5) اگر آپ پروٹین کے بہترین ماخذ کی تلاش کر رہے ہیں تو پرمیسین پنیر اُن میں سے ایک ہے۔ یہ ایک اونس میں 10 گرام پروٹین پر مشتمل پنیر ہے۔ دیگر پنیروں کی اقسام جیسے کاٹیج ، ریکوٹا وغیرہ سے دور رہیں۔ یہ پروٹین میں بہت کم ہوتی ہیں اور چربی میں زیادہ۔

6) بہت سی چیزیں قدرتی وٹامن بی-12 کی حامل ہوتی ہیں۔ ویسے تو تمام پنیروں میں وٹامن بی 12 پایا جاتا ہے تاہم سوئس پنیر میں اس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

7) پنیر کے پیکیجنگ لیبل کو چیک کرکے کم سوڈیم پنیر کا انتخاب کریں۔ پوٹاشیم کی زیادہ مقدار والی غذا کو سوڈیم والی غذا کے ساتھ اپنی غذا کو متوازن کرنے سے آپ میں سوڈیم کی سطح کم ہوسکتی ہے۔

8) بہت سارے مطالعوں سے کچھ ایسے شواہد ملے ہیں جن سے پتہ چلتا ہے کہ دودھ اور پنیر کچھ عام کینسروں کو روک سکتا ہے جیسے کہ کولوریٹل اور مثانے کا کینسر۔ پنیر میں کیلشیم ، وٹامن ڈی ، اور لییکٹک ایسڈ آپ کو ان کینسر سے ممکنہ طور پر بچا سکتا ہے۔