میکسیکو سٹی کی دیواروں کو آرٹ میں کیسے تبدیل کیا

456

میکسیکو سٹی کے قلب میں ایک سابق جیسوٹ کالج کے مرکزی دروازے کے اس پار، ہماری لیڈی آف گواڈیلوپ کی تصویر کشی کرنے والا ایک روشن رنگ کا دیوار دیسی مذہبیت اور عیسائیت دونوں کی نمائندگی کرتا ہے جس نے نوآبادیاتی میکسیکو کے بعد کی ثقافت کو تشکیل دیا۔

یہ دیوار میکسیکن آرٹسٹ فرمین ریویلٹاس نے 1922 اور 1923 کے درمیان بنائی تھی، جب اینٹیگو کولیجیو ڈی سان ایلڈیفونسو کی دیواریں ملک کی ابھرتی ہوئی مورالسٹ تحریک کے لیے کینوس بن گئیں۔

Revueltas، Diego Rivera اور José Clemente Orozco کے فن کو عزت دینے کے لیے، جنہوں نے ایک صدی قبل فنکارانہ تحریک کی قیادت کی، باروک عمارت جو فی الحال ایک میوزیم کے طور پر کام کرتی ہے، ایک نمائش کی میزبانی کرتی ہے جو ان کے یادگار فن کی اہمیت کو ظاہر کرتی ہے۔

اس نمائش میں، جسے باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے، نے حال ہی میں میکسیکن کاریگروں کے ذریعے بنائے گئے ایک عصری دیوار کا خیرمقدم کیا جو پرانے ماسٹروں سے متاثر تھے اور یہ 12 جون تک چلے گا۔ وہ دیوار، جسے “La Muerte de las Culturas” کہا جاتا ہے ، میں دکھایا گیا ہے کہ افریقی نسل کے میکسیکنوں نے کس طرح آزادی اور مساوات کے لیے جدوجہد کی، اور اس سے کمیونٹی کی شناخت کیسے بنائی گئی۔

سان ایلڈیفونسو کے مورخ جوناتن شاویز نے کہا کہ مورالزم ایک انتہائی سیاسی تناظر میں پیدا ہوا۔

دیوار کی بہت سی پینٹنگز سیاسی رہنماؤں، عدم مساوات یا کیتھولک چرچ پر تنقید کرتی ہیں کیونکہ نوجوان مورالسٹ انقلابی قوم پرستی اور علمی وظیفے سے متاثر تھے جس نے مقامی آبادی کے بارے میں ان کے خیالات کو تبدیل کیا۔

کچھ فنکاروں نے اپنے سماجی اور سیاسی خیالات کا اظہار خدائی شخصیات یا مذہبی حوالہ جات کی پینٹنگ کے ذریعے کیا۔

1924 کا ایک فریسکو جسے José Clemente Orozco نے “La Alcancía” (“The Piggy Bank”) کے عنوان سے دو پتلے ہاتھ دکھائے ہیں جو سکے کو ایک باکس میں جمع کر رہے ہیں جو نیچے کھلا ہوا ہے اور پیسے کو دوسرے ہاتھ میں ڈالتا ہے جو زیادہ طاقتور نظر آتا ہے اور کیتھولک چرچ کی نمائندگی کرتا ہے۔ .

کچھ دوسرے مورالسٹ – جیسے ریویلٹاس اور فرنینڈو لیل کے لیے – مقصد یہ تھا کہ ہسپانویوں کی قیادت میں فوجی اور روحانی فتح کا کیا مطلب ہے اس کی تصویر کشی کے لیے نئے طریقے تلاش کیے جائیں۔

شاویز نے کہا، “سان ایلڈیفونسو کی وہ یادیں ہیں جہاں مذہبی موجود ہیں کیونکہ یہ لوگوں کی ثقافتی شناخت کا حصہ ہے۔”

یہ کوئی اتفاق نہیں ہے کہ اس جگہ پر مورالزم کا جنم ہوا تھا۔ 1923 سے سیکڑوں سال پہلے، جب ابتدائی دیواروں کا کام مکمل ہو چکا تھا، یہ وہ جگہ تھی جہاں جیسوئٹس اپنے تعلیمی کام کی قیادت کرتے تھے۔