پاکستان کے خلاف ٹیسٹ سریز کی فیس سیلاب زدگان کو عطیہ کروں گا ، بین اسٹوکس

239

اسلام آباد :انگلینڈ کے ٹیسٹ کپتان بین اسٹوکس نے کہا کہ میں پاکستان کے خلاف ٹیسٹ سریز کی تمام فیس سیلاب زدگان نے نام عطیہ کروں گا۔

پیر کے روز انہوں نے ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں لکھا کہ وہ پاکستان کے خلاف آئندہ ٹیسٹ سیریز سے اپنی میچ فیس سیلاب زدگان کو عطیہ کریں گے ،17 سال بعد ٹیسٹ ٹیم کے طور پر یہاں آنا بہت دلچسپ ہے کھیلنے اور سپورٹ گروپ کے درمیان ذمہ داری کا احساس ہے اورمیرا  یہاں آنا خاص ہے،کھیل نے میری زندگی میں مجھے بہت کچھ دیا ہے اور میں سمجھتا ہوں کہ کرکٹ سے آگے کی چیز کو واپس دینا ہی درست ہے ۔

وزیر اعظم شہباز شریف نے فوری جواب دیا اور اسٹوکس کے ہمدردانہ انداز کو سراہاتے ہوئے لکھا کہ اس سادہ اور زبردست مہربان اشارے نے ہم سب کے دلوں کو چھو لیا ہے  کھیل اہم ہے لیکن کچھ چیزیں زیادہ اہمیت رکھتی ہیں، اور جب کوئی کھلاڑی اس کا احترام کرنے کا فیصلہ کرتا ہے، تو وہ ایک نشان چھوڑ جاتا ہے ہم نہیں جانتے کہ ٹیسٹ سیریز میں کیا ہونے جا رہا ہے لیکن ہم جانتے ہیں کہ یہ پہلے سے ہی ایک اہم بن چکا ہے، یہ سب احسان کے ایک عمل سے ہے۔

کرکٹرز شاہد آفریدی نے بین اسٹوکس اس عمل پر کچھ اس طرح سے جواب دیا کہ 17 سال کے طویل عرصے کے بعد ان کی آمد پر گرمجوشی سے خوش آمدید کہتے ہیں، سیلاب زدگان کے لیے اس اشارے کے لیے ان کا بہت احترام کرتے ہیں، آپ ہمارے کھیل کے حقیقی سفیر ہیں،اس کے ذریعے دوسرے بھی متاثر ہوں گے۔ پاک انگلینڈ ٹیسٹ سریز کے دوران اچھی کرکٹ کے منتظر ہوں۔

 شعیب اختر اور جنید خان نے بھی ان کی ٹویٹ کو دوبارہ شیئر کیا اور انہیں واپسی پر خوش آمدید کہتے ہوئے اپنی نیک خواہشات بھیجیں۔