چیف جسٹس نے واضع کر دیا مارشل لا کے لیے عدالتوں کے اوپر سے گزرنا پڑیگا، اعظم سواتی

126

اسلام آ باد: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اعظم سواتی نے کہا ہے کہ ملک کے اندر  مارشل لا لگ رہا ہے،افواہ پھیل رہی ہے مارشل لا لگ رہا ہے عمر عطا بندیال نے 2 ماہ پہلے کہا تھا کسی کو شک ہے کہ مارشل لا لگا سکتا ہے تو ان عدالتوں کے اوپر سے گزرنا پڑے گا۔

اعظم سواتی نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میں تمام ایم این ایز اور سب کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرتا ہوں۔ ہمیں ملک کی سب سے بڑی عدالت کا احترام ہے، ہم اپنی فریاد لیکر بڑی عدالت میں پیش ہوئے ہیں۔

 پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ میں اپنے ترکی کے بہن بھائیوں سے ہمدردی کا اظہار کرتا ہوں، پاکستان اس مشکل اور دکھ کی گھڑی میں ساتھ کھڑا ہے۔

اعظم سواتی نے کہا کہ عمران خان پر طاقتور لوگوں نے حملہ کیا، تین آدمیوں کو نامززد کیا گیا ہے، ان کے خلاف ایف آئی آر کیوں نہیں کٹ رہی۔ ملک کے اندر مارشل لگ رہا ہے ایمرجنسی کی باتیں ہو رہی ہیں، اس آئین کا تقدس کرنے والے اس عمارت میں ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ افواہ پھیل رہی ہے مارشل لا لگ رہا ہے، عمر عطا بندیال نے 2 ماہ پہلے کہا تھا کسی کو شک ہے کہ مارشل لا لگا سکتا ہے تو ان عدالتوں کے اوپر سے گزرنا پڑے گا، اس آئین کے مطابق ایسا نہیں کرسکتے ۔

 اعظم سواتی نے کہا کہ رستے میں تشدد کیا گیا، بے لباس کیا گیا، اس پر ساری بیٹیاں اور مائیں شرمندہ ہیں۔