طا قتور سمندری طوفان نورونے فلپائن میں تباہی مچادی، 5 افراد ہلاک

241

منیلا ایک طا قتور سمندری طوفان نورو فلپائن کے جزیرے لوزون سے تیز بارش اور ہواں کے ساتھ ٹکرایا جس کے نتیجے میں 5 افراد ہلاک ہو گئے  ہیں ، جبکہ یہ پیر کو اس جنوب مشرقی ایشیائی ملک سے ہو کر گزر گیا ہے۔

بلاکان صوبے کے گورنر ڈینیئل فرنینڈو نے پیر کی صبح کہا کہ منیلا کے شمال میں واقع سان میگوئل قصبے میں اتوار کی دوپہر تیز سیلاب امدادی کارروائیوں میں مصروف 5 امدادی کارکنوں کو اپنے ساتھ بہا کر لے گیا۔

شہر کے کچھ حصے اب بھی کیچڑ زدہ پانی کی زد میں ہیں۔آفات سے متعلق قومی ایجنسی نے تاحال اس واقعے کی اطلاع نہیں دی ہے۔ریاست کی موسمیاتی ایجنسی نے اتوار کی سہ پہر دیر گئے طوفان کے ٹکرانے کے چند ہی گھنٹوں بعد نورو سمندری طوفان کی شدت گھٹا دی تھی ۔

بیورو نے کہا کہ نورو نے پیر کی صبح تک اپنی شدت برقرار رکھی، 30 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار کے ساتھ مغرب شمال کی جانب بڑھتی ہوئی ہوائیں 140کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوا کو پیک کر رہی تھی اور 170 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار تک شدت کے جھکڑ چلے۔فلپائن کے صدر فرڈینانڈ روموالڈیز مارکوس نے پیر کے روز منیلا کے شمال میں طوفان سے متاثرہ تین صوبوں کا فضائی جائزہ لیا ۔

توقع ہے کہ وہ صوبہ کوئزون کا دورہ بھی کریں گے جہاں اتوار کی سہ پہر نورو ٹکرایا تھا تاکہ وہاں پہنچنے والے نقصان کا جائزہ لیں سکیں ۔

انہوں نے ایک نیوز کانفرنس میں بتایا کہ امداد کی پوری کھیپ تیار ہے اورترسیل کے لیے تیار ہے۔نورو رواں سال فلپائن میں داخل ہونے والا 11 واں اور سب سے طاقتور سمندری طوفان ہے۔فلپائن عالمی سطح پر سب سے زیادہ تباہی کی زد میں آنے والے ملکوں میں سے ایک ہیجس کی بنیادی وجہ اس کا بحرالکاہل کے رنگ آف فائر اور بحرالکاہل کے سمندری طوفانو ں والی پٹی میں واقع ہونا ہے۔ اس جزیرہ نما ملک میں سالانہ اوسطا 20 سمندری طوفان آتے ہیں جن میں سے کچھ شدید اور تباہ کن ہوتے ہیں۔