دبئی گلوبل ولیج کی آن لائن ٹکٹ پر 10 فیصد ڈسکاؤنٹ  کا اعلان

349

ابوظبی: دبئی گلوبل ولیج کی آن لائن ٹکٹ بک کرنے پر 10 فیصد ڈسکانٹ کا اعلان کردیا گیا جب کہ پاسز صرف 18 درہم سے شروع ہوں گے۔

خلیج ٹائمز کے مطابق آنے والے سیزن کے لیے گلوبل ولیج کے مہمان 25 اکتوبر کو سیزن 27 کھلنے پر وسیع پیمانے پر بہتری، اضافے اور اپ گریڈ کی توقع کررہے ہیں، جہاں ‘ویلیو’ ٹکٹ اتوار سے جمعرات تک عوامی تعطیلات کو چھوڑ کر ہفتے کے دن کے دورے کی حوصلہ افزائی کرے گا جب کہ ‘اینی ڈے ٹکٹ’ پر مہمانوں کو عوامی تعطیلات سمیت کسی بھی دن گلوبل ولیج میں داخل ہونے کی سہولت ملے گی۔

ایک پریس ریلیز میں کہا گیا ہے کہ ڈیجیٹل تبدیلی کے لیے اس کی مسلسل مہم کے حصے کے طور پر صارف دوست موبائل ایپ یا ویب سائٹ پر خریدے گئے ٹکٹوں پر 10 فیصد کی رعایت دی جائے گی۔ گلوبل ولیج ایک ناقابل یقین قیمت پیش کر رہا ہے، جس کے داخلے کے ٹکٹ کی قیمتیں صرف 18 درہم سے شروع ہوتی ہیں۔معلوم ہوا ہے کہ تیسرے داخلی دروازے ہیپی نیس گیٹ کا تعارف مہمانوں کو پنڈال میں داخل ہونے، ٹریفک کے بہاؤ میں مدد کرنے اور کار پارکنگ سے کم فاصلے کو یقینی بنانے کا متبادل فراہم کرے گا۔

نئے گیٹ کے قریب والیٹ پارکنگ دستیاب کرائی جائے گی۔سیلف پارکنگ کا آپشن اب بھی گیٹ آف دی ورلڈ پر دستیاب رہے گا اور نئے بنائے گئے اشارے ٹریفک کے بہا وٗکو سپورٹ کریں گے جب کہ مقبول ہیپی نیس اسٹریٹ کو ایک نئی شکل مل رہی ہے اور اسے بڑھایا اور بڑھا دیا گیا ہے۔دبئی ہولڈنگ انٹرٹینمنٹ کے چیف آپریٹنگ آفیسر محمد شراف نے کہا کیبن آٹھ افراد تک کے دوستوں اور فیملی گروپس کے لیے بک کرنے کے لیے دستیاب ہوں گے۔

مہمان اپنی ہر ضرورت کو پورا کرنے کے لیے اپنے نجی بٹلر کے ساتھ دنیا کو جاتے ہوئے دیکھتے ہوئے انداز میں آرام کر سکتے ہیں، اسی طرح مہمان ایوارڈ یافتہ موت سے بچنے والے اسٹنٹ شو دیکھنے کے لیے اسٹار سیٹنگ میں بھی اپ گریڈ کر سکتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ ہم اپنے مہمانوں اور شراکت داروں سے موصول ہونے والے تاثرات کی بنیاد پر گلوبل ولیج کے تجربے کو مستقل طور پر تیار کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

90 فیصد مہمانوں کی گلوبل ولیج میں واپس جانے کا ارادہ رکھنے کی رائے پر صارفین کے تجربے کو اگلے درجے تک لے جانے کے طریقے تلاش کرنا ہمیشہ ایک ترجیح ہے۔ سیزن 27 کے لیے اضافی سہولیات میں پورے پارک میں معلوماتی کانٹرز میں اضافہ، نماز کے لیے نئے کمرے، داخلے کے مقامات پر زیادہ سمارٹ وینڈنگ مشینیں اور مہمانوں کے لیے سامان کو محفوظ طریقے سے محفوظ رکھنے اور ذخیرہ کرنے کے لیے اضافی لاکرز شامل ہیں، گلوبل ولیج برانڈڈ مرچنڈائز کی ایک نئی رینج بھی شروع کرے گا جس میں والیف، زویا، اوزکا اور آیاہ گلوبل ولیج کے اپنے کرداروں کی مصنوعات شامل ہیں۔