صدر مملکت کا فاطمہ جناح انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کا دورہ

254

لاہور: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے  فاطمہ جناح انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کی زیر تعمیر عمارت کا دورہ کیا اور کام کی رفتار کا جائزہ لیا۔ اس موقع پر وزیر اعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الہی بھی موجود تھے، جہاں صدر کو منصوبے کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔

ڈاکٹر عارف علوی نے اسے ایک جدید ترین منصوبہ قرار دیتے ہوئے اس کی جلد تکمیل کو یقینی بنانے کے لیے کام کی رفتار کو تیز کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ ادارہ لوگوں کو دندان سازی کی بہترین سہولیات فراہم کرے گا۔ صدر نے عمارت کے مختلف بلاکس کا بھی دورہ کیا اور کام کے معیار کا معائنہ کیا۔

قبل ازیں پراجیکٹ ڈائریکٹر پروفیسر ڈاکٹر وحید الدین نے مہمان خصوصی کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ جوبلی ٹاؤن ہاؤسنگ کالونی میں تعمیراتی کام جاری ہے اور اس پراجیکٹ کو حکومت پنجاب نے اسپانسر کیا ہے اور اسے محکمہ مواصلات و تعمیرات نے مکمل کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ انسٹی ٹیوٹ 6,21,497 مربع فٹ کے رقبے پر تعمیر کیا جا رہا ہے جو دانتوں کے علاج کی جدید سہولیات فراہم کرنے کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجیز سے آراستہ ہوگا۔

انہوں نے بتایا کہ یہ منصوبہ 3.3 ارب روپے کا تھا جبکہ 23-2022 کے سالانہ ترقیاتی فنڈ میں 329.2 ملین روپے کی رقم مختص کی گئی تھی۔ اس موقع پر صوبائی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد اور دیگر بھی موجود تھے۔