بین الاقوامی آئی سی ٹی مقابلہ ،پاکستانی طلبہ  نے پہلا انعام جیت لیا

145

اسلام آباد: بین الاقوامی آئی سی ٹی مقابلہ میں پاکستانی طلبہ نے پہلا انعام جیت لیا ،مقابلے میں پہلی پوزیشن حاصل کرنے والی ٹیم کے ہر رکن  کوایک موبائل فون اور 20 ہزار ڈالر انعام دیا گیا ،مقابلے میں 85 ممالک اور خطوں کی 2,000 سے ز ائد یونیورسٹیوں کے 150,000 طلبا نے حصہ لیا۔

گوادر پرو کے مطابق ہواوے پاکستان کی جانب سے منعقدہ ہواوے آئی سی ٹی مقابلہ-2022 2021 گلوبل فائنل کی ایوارڈ تقریب میں ستیش کمار، بھاگ چند میگھوار اور اقرا فاطمہ پر مشتمل پاکستانی ٹیم کو پہلا ایوارڈ دیا گیا۔ مقابلے میں پہلی پوزیشن حاصل کرنے والی ٹیم کے ہر رکن کوایک موبائل فون اور 20 ہزار ڈالر انعام دیا گیا ۔

چین کے شہر شینزین میں اختتام پذیر ہونے والے اس مقابلے میں 85 ممالک اور خطوں کی 2,000 سے ز ائد یونیورسٹیوں کے 150,000 طلبا نے حصہ لیا۔ قومی اور علاقائی مقابلوں کے بعد عالمی فائنل میں 43 ممالک اور خطوں کی 130 ٹیموں کا مقابلہ ہوا۔ پاکستان سے دو ٹیموں نے پریکٹس مقابلے کی  نیٹ ورک کیٹیگری میں حصہ لیا جس میں ٹیم ون نے پہلا انعام حاصل کیا، اور ٹیم ٹو نے تیسرا انعام حاصل کیا۔

گوادر پرو کے مطابق عثمان احسن شیخ، محمد عبداللہ احسن شیخ اور اقصی عامر نے ٹیم ون ‘ہوم وزم’ کی نمائندگی کی جس میں نسٹ کے طلباشامل تھے۔لمز کی ٹیم ٹو میں  عمر فاروق، تابش رفیق اور عریج نے  ‘بولتے ہاروف’ کی نمائندگی  کی۔ انوویشن مقابلے میں ٹیم بولتے ہاروف نے دوسرا انعام جیتا جبکہ ٹیم ہوم وزم نے تیسرا انعام حاصل کیا۔

گوادر پرو کے مطابق ہواوے پاکستان کے ڈپٹی چیف ایگزیکٹو افسر احمد بلال مسعودنے جیتنے والوں کو مبارکباد دی اور ان کی لامحدود صلاحیتوں کی تصدیق کی۔ اس موقع پر، انہوں نے  کہا مقابلہ پاکستانی نوجوانوں کے لیے ایک بہترین موقع ہے۔ اس ایونٹ کے ذریعے نوجوان پاکستانیوں نے آئی سی ٹی  کے بارے میں جانا اور ان کے پاس آئی سی ٹی انڈسٹری میں اپنا نام بنانے کا ایک پلیٹ فارم ہے۔

جیتنے والی ٹیم کے اسٹار اسٹوڈنٹ   بھاگ چند نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ  ہواوے آئی سی ٹی مقابلہ نے ایک پلیٹ فارم مہیاکیااورہمیں علاقائی اور بین الاقوامی سطح پر ٹیموں کے ساتھ مقابلہ کرنے اور پاکستان کے لیے  جیتنے کی اجازت دی۔ گوادر پرو کے مطابق مہران یونیورسٹی کے بیچلر ستیش کمار جو سندھ کے ایک چھوٹے سے شہر سے آئے تھے، ان کے استاد نے مقابلے میں حصہ لینے کے لیے حوصلہ افزائی کی۔

انہوں نے کہا کہ یہ ہواوے کی طرف سے ایک حیرت انگیز اقدام ہے، جس نے پاکستان بھر میں انجینئرنگ کے طلبا کو اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کے یکساں مواقع فراہم کیے، چاہے وہ بڑے ہلچل والے شہروں سے ہوں یا چھوٹے دور دراز کے قصبوں سے۔ عالمی ایونٹ کی اگلی تنصیبہواوے آئی سی ٹی مقابلہ  2022  ‘کنیکٹیویٹی، آنر، فیوچر’ کے عنوان منعقد کی جائے گی۔

یہ اگست سے دسمبر تک چلے گا اور دنیا بھر میں آئی سی ٹی لیڈروں کی اگلی نسل کی پرورش کے لیے ہواوے کے عزم کا ایک بڑا حصہ ہے۔