بیکٹیریا اور وائرس میں فرق؟

245

بیکٹیریا:

بیکٹیریا پروکریوٹس ہیں (یعنی سب سے چھوٹے ، آسان فہم اور سب سے قدیم خلیات ، جن میں آزاد تیرتے ہوئے جینیاتی مواد ہوتے ہیں)۔ یہ خوردبینی ایک خلیے کے حامل جاندار چھڑی ، مرغولے یا گول شکل میں ہو سکتے ہیں۔

بیکٹیریا کی دو اقسام ہیں: گرام منفی اور گرام مثبت۔ کلیدی فرق گرام منفی بیکٹیریا میں ایک اضافی بیرونی جھلی کی موجودگی ہے۔ یہ بنیادی طور پر دفاع کی ایک اضافی سطح ہے جس کی وجہ سے اینٹی بائیوٹکس کا بیکٹیریا پر اثرانداز ہونا مشکل ہوجاتا ہے ، اس طرح گرام منفی بیکٹیریا کو ختم کرنا زیادہ مشکل اور اس کا مزاحمت کرنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

بیکٹیریا مٹی میں وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں ، نائٹروجن فکسنگ یا اینٹی فنگل ایجنٹ جیسی خدمات فراہم کرنے کے لیے پودوں کی جڑوں کے نظام میں رہتے ہیں۔ تھرموفیلک (گرمی پسند) بیکٹیریا سلفر کو مستعمل بناتے ہیں تاکہ آبی تلچھٹ یا نامیاتی طور پر بھرے پانیوں میں فوٹو سنتھیسس کے لیے سلفائیڈ اور توانائی پیدا کرسکیں۔

وائرس:

وائرس مختلف اقسام کے مالیکیولز کا مجموعہ ہوتا ہے جو جینیاتی مواد (یا تو ایک یا ڈبل DNA یا RNA) پر مشتمل ہوتا ہے جس میں پروٹین کی کوٹنگ ہوتی ہے اور بعض اوقات چربی کی ایک پرت بھی ہوتی ہے۔

وائرس اور بیکٹیرا میں بنیادی فرق تو یہ ہے کہ بیکٹیریا انسانی جسم سے باہر بھی ہے تو جاندار ہے لیکن وائرس جب تک انسانی جسم سے باہر ہے تو بےجان ہے لیکن اگر جسم میں داخل ہوجائے تو جاندار ہوجاتا ہے.

وائرس بھی مختلف شکلوں اور سائز کا ہوتا ہے۔ جن وائرس میں چربی کی ایک پرت ہوتی ہے (جیسے SARS-CoV-2 جو COVID-19 کا سبب بنتا ہے) صابن سے ہاتھ دھونے سے زیادہ آسانی سے مارا جا سکتا ہے ، کیونکہ صابن اس چکنی پرت کو متاثر کرتا ہے۔

وائرس خود کو اپنے طور پر بڑھا نہیں سکتا (جیسے کہ بیکٹیریا). وائرس کو کوئی ذریعہ چاہیے ہوتا ہے جس کی مدد سے وہ ایک سے دو اور 4 سے 8 ہوتے ہیں.