خواب

171

خواب کا مطلب ہے ‘خیالات ، تصاویر اور احساسات کا ایک سلسلہ جو نیند کے دوران کسی شخص کے دماغ میں پیدا ہوتا ہے’۔ لیکن اس کا مطلب مقصد، اور اسے حاصل کرنے کی جستجو کے بھی ہیں. یہاں ہم خواب کو مقصد اور خواہش کے طور پر ہی زیر بحث لا رہے ہیں۔

ہر ایک کا ایک خواب ہوتا ہے۔ کوئی بھی انسان اس بات سے انکار نہیں کر سکتا کہ اس کا کوئی خواب نہیں ہے۔ کیونکہ خواب دیکھنے کی منصوبہ بندی نہیں کی جاتی ہے بلکہ یہ اپنے طور پر آتا ہے جیسے جیسے انسان بڑا ہوتا جاتا ہے۔ یہاں ، خواب کہنے سے ، میرا مطلب خیالات کی ایک سیریز نہیں ہے جو نیند کے دوران پیدا ہوتی ہے ، اس کے بجائے میرا مطلب ہے ، ایک مقصد یا وہ مقصد جو میں حاصل کرنا چاہتا ہوں۔

اگر ہمارے دماغ میں خیالات کا ایک سلسلہ ہے جو نہ صرف نیند کے دوران آتا ہے بلکہ اس وقت بھی آتا ہے جب ہم جاگتے ہیں تو ہاں اس کو بھی ہم خواب کہہ سکتے ہیں۔ خواب انفرادی طور پر مختلف ہوتے ہیں ، کچھ لوگ امیر بننے کے خواب دیکھتے ہیں ، کچھ لوگ کسی عہدے کا افسر بننے کے خواب دیکھتے ہیں ، وغیرہ۔

 ہر ایک کے لیے اپنے خوابوں کو حاصل کرنا ممکن ہے لیکن اس کے لیے بہت زیادہ لگن اور محنت کی ضرورت ہوتی ہے۔ خواب ایک ایسی چیز ہے جسے ہر کوئی دیکھتا ہے لیکن حقیقی خواب وہ ہوتے ہیں جو حقیقت میں بدل سکیں اور مثبت اثرات کے حامل ہوں۔ خواب دیکھنا آسان ہے لیکن اس کے حصول کے لیے اس پر کام کرنا مشکل مگر ناممکن نہیں۔