ذہین ترین جانور

182

آکٹوپس پر غور کریں, پہلی نظر میں یہ اتنا زیادہ ہوشیار نہیں دکھائی دیتا مگر مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ آکٹوپس کی کچھ خاص قسمیں بڑی متجسس اور مسائل حل کرنے کی صلاحیتوں سے مالا مال ہوتی ہیں۔

ایک تجربے میں ایک آکٹپس نے ایک کنٹینر میں موجود غذا کو پانے کیلئے کنٹینر کا اسکریو تک کھول لیا۔ یہ سوچا کہ کس طرح اندر سے سوادج مرسل کو بازیافت کرنے کے لئے کنٹینر کے ڈھکن کو کھولنا ہے۔ ایک اور تجربہ کیا گیا جس میں ایک آکٹوپس نے انسانوں کو پہچاننا سیکھا۔ آکٹوپس نے خوش اخلاق لوگوں کی طرف مثبت ردعمل ظاہر کیا تاہم سردمہر لوگوں کی طرف منفی ردِ عمل کا اظہار کیا۔

اسی طرح چمپانزی بھی۔ 2007 کے ایک مطالعہ میں محققین نے بالغ چِمپانزیز اور کالف کے طلباء کا ٹیسٹ لیا جس میں اسکرین پر 1 سیکنڈ سے بھی کم وقت میں آئے نمبروں کے مقام کو یاد رکھنا تھا۔ حیرت انگیز طور پر چمپانزیوں نے اس میں کالج طلباء سے زیادہ نمبر اسکور کیے۔

ایک ٹیسٹ میں کووں نے بھی ایسی ہی صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا جو انسانی بچوں سے زیادہ ہوشیار ثابت ہوئے۔

ٹیسٹ میں پانی کا ایک سلنڈر شامل تھا اور پانی کی سطح کے اوپر انعام رکھا ہوا تھا۔ سلنڈر بہت پتلا تھا کہ کوے کی چونچ اُس میں نہیں جاسکتی تھی جبکہ پانی کی سطح بھی کافی نیچے تھی۔

بچے اس انعام کو حاصل کرنے میں ناکام رہے جبکہ کووں نے اس کا حل آسانی سے ڈھونڈ لیا۔ انہوں نے سلنڈر میں کنکریاں شامل کرکے آہستہ آہستہ پانی کی سطح کو بڑھایا یہاں تک کہ وہ اوپر تک آگیا۔

دوسرے جانور جنہیں ذہانت کے لئے جانا جاتا ہے ان میں چوہے ،  ڈالفنز اور ہاتھی شامل ہیں۔