سورج مکھی کے بیچ اور اس کے فوائد

229

سورج مکھی کے بہت سے فوائد ہیں تاہم یہاں چند اہم اور بڑے فوائد کو درج کیا جارہا ہے۔ قبل اس کے کہ ہم فوائد کو دیکھیں، پہلے اس میں موجود غذائی اجزاء کی معلومات حاصل کرلیتے ہیں۔

کیلوری: 163

کل چربی: 14 گرام

پروٹین: 5.5 گرام

کاربوہایڈریٹس: 6.5 گرام

فائبر: 3 گرام

وٹامن ای: 37٪

وٹامن بی: 6 سے 10٪

آئرن: 6 دے 11٪

میگنیشیم: 9٪

زنک: 10٪

سورج مکھی کے بیجوں میں سوزش کو کم کرنے کی خصوصات موجود ہوتی ہیں۔ سوزش دل کی بیماریوں اور ٹائپ 2 ذیابیطس سمیت متعدد دائمی بیماریوں کی علامات ہوتی ہیں۔

سورج مکھی کے بیجوں میں ایک مرکب ہوتا ہے جو آپ کے ہائی بلڈ پریشر کو اور فالج کے خطرے کو کم کرسکتا ہے۔ جن لوگوں کو ذیابیطس ہوتا ہے انہیں اپنے بلڈ شوگر کی سطح کو ہمیشہ چیک کرنا پڑتا ہے۔ روزانہ ایک مٹھی بھر بیج کھانے سے چھ مہینوں میں بلڈ شوگر میں 10 فیصد تک کمی واقع ہوسکتی ہے۔

سورج مکھی کے بیجوں میں زنک ہوتا ہے جو جسم میں لگ بھگ 300 انزائمز کو متحرک کرنے اور قوت مدافعت کو فروغ دینے کے لئے جانا جاتا ہے۔ ان میں سیلینیم اور دیگر وٹامنز بھی شامل ہیں جو انفیکشن سے لڑ سکتے ہیں اور قوت مدافعت کو بڑھا سکتے ہیں۔ سورج مکھی کے بیجوں میں بیٹا سیٹوسٹرول ہوتا ہے جو چھاتی کے کینسر کو روک سکتا ہے۔ یہ ٹیومر خلیوں کی نشوونما کو دباتا ہے۔

سورج مکھی کے بیجوں میں موجود فائبر مواد خون میں خراب کولیسٹرول ایل ڈی ایل کی سطح کو بھی کم کرتا ہے۔ اس میں وٹامن بی 6 کی موجودگی موڈ اور فوکس کو بہتر بنا سکتی ہے اور یادداشت کو بڑھا سکتی ہے۔ یہاں تک کہ یہ قبل از وقت سنڈروم (PMS) کی علامات کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔