ایروسولز کیا ہیں؟

170

ایروسول بہت سے لوگ باڈی اسپرے اور دیگر کین بند گیسوں کے بارے میں سوچیں گے لیکن اس لفظ کا مطلب اصل میں کہیں زیادہ عام ہے۔ گیس میں معلق کوئی بھی چھوٹا سا ٹھوس یا مائع ذرہ ایک ایروسول ہے۔

سپرے پینٹ ایروسول کین میں آتا ہے جس میں ایک گیس جاری ہوتی ہے جس میں چھوٹے اور معلق ذرات ہوتے ہیں۔ ہمارے ماحول کو بنانے والی گیسوں میں بہت سارے چھوٹے ذرات بھی معطل ہیں۔

کچھ عام ایروسول قدرتی طور پر پائے جاتے ہیں جیسے جنگل میں لگی آگ سے اٹھنے والا دھواں، پودوں کے جرگ اور فنگس ، سمندر میں گرنے والی لہروں کے نتیجے میں پیدا ہوے والا ایروسول ، آتش فشاں پھٹنا اور فلو یا COVID-19 سے متاثر چھینک مارنے سے وائرس سے لیس ایروسول جاری ہوسکتا ہے جو گھنٹوں ہوا میں معلق سکتے ہیں ۔

انسانی سرگرمیاں بھی ایروسول تیار کرتی ہیں۔ ان کو بعض اوقات انتھروپجینک (اے این تھروپہ-جین آئک) ایروسول کہا جاتا ہے۔ اس کی ایک مثال جیواشم ایندھن ، جیسے کوئلہ اور تیل جلانا ہے۔ جلانے والی لکڑی اور چارکول بھی ایروسول کو جاری کرتی ہے۔ ایروسول کو اس وقت بھی نکالا جاتا ہے جب لوگ پتھروں سے دھات نکالتے ہیں ، مصنوعات تیار کرتے ہیں ، کھیت تیار کرتے ہیں اور گھریلو صفائی ستھرائی کیلئے دیگر مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں جو ماحول میں خوشبو پیدا کرتے ہیں۔۔