پھیپڑوں کا کینسر: سبب صرف تمباکو نوشی ہی نہیں

275

پھیپڑوں کے کینسر میں صحت مند خلیوں میں غیر معمولی تغیرات پیدا ہوجاتے ہیں۔ عام طور پر جسمانی خلیوں کی ایک مخصوص عمر ہوتی ہے جس میں مزید اضافے کو روکنے کیلئے جسم کا قدرتی پروگرام ہوتا ہے۔ کینسر اس پروگرام کو اوور رائیڈ یعنی نظر انداز کردیتا ہے جس کی وجہ سے خلیوں کی غیر حد سے زیادہ افزائش ہوتی رہتی ہے۔

خلیوں کی کثرت سے ٹیومر کی نشوونما اور کینسر کے مضر اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ پھیپھڑوں کے کینسر میں خلیوں میں اضافے کا یہ عمل پھیپھڑوں میں ہوتا ہے جو سانس لینے اور گیسز کے تبادلے کے لئے اہم اعضاء ہیں۔

ڈاکٹر عام طور پر پھیپھڑوں کے کینسر کی دو اقسام ، چھوٹے سیل اور غیر چھوٹے سیل کی تشخیص سے فرق کرتے ہیں۔ ڈاکرز خلیوں کی ساخت پت انحصار کرتے ہیں کہ وہ مائکرواسکوپ میں کیسے ظاہر ہوتے ہیں۔ ایک عام شخص کو چھوٹے خلیوں کے کینسر کے مقابلے میں غیر چھوٹے سیل پھیپھڑوں کا کینسر ہونے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

سگریٹ، تمباکو نوشی اس امکان کو بڑھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر کسی شخص کی کیمیکلز یا دیگر زہریلے مادوں سے نمائش ہوئی ہو، تب بھی یہ کینسر ہوسکتا ہے یہاں تک کہ اگر کافی نمائش کو کافی عرصہ بھی ہوچکا ہو، تب بھی یہ محرک پھیپھڑوں کے خلیوں میں تبدیلی کا سبب بن سکتا ہے جو کینسر کا باعث بنتا ہے۔