۔28 سالہ غریب لڑکا ہندوستان کا امیر ترین شخص کیسے بنا؟

1017

کلکتہ: 28 سالہ ویہان کھتری گھر بیٹھے بیٹھے ہندوستان کا امیر ترین شخص بن گیا۔

غریب گھرانے میں پیدا ہونے والے ویہان کھتری کبھی بھی یونیورسٹی نہیں گئے۔ اسکول کی تعلیم مکمل ہونے کے بعد ہی گاڑی صاف کرکے اپنی گزر و اوقات کرنے پر مجبور ہوگئےلیکن شادی کے بعد اور ایک بیٹی کی پیدائش پر معاشی حالات بگڑتے چلے گئے۔ ہزاروں روپے کا قرضہ لے کر اپنے بیوی بچوں کا پیٹ پالتے رہے۔

آگے کی داستان ویہان کھتری خود بتاتے ہیں کہ میں گاڑی صاف کرنے کے کام کو چھوڑ نہیں سکتا تھا کیونکہ یہی ایک واحد آمدنی کا ذریعہ تھا۔ قرضوں پر قرضے چڑھ رہے تھے اور مجھے کوئی راستہ سجھائی نہیں رہا تھا۔ میں سوچا کرتا تھا کہ میری طرح اور بھی تو نوجوان ہیں لیکن وہ کروڑوں کےمالک ہیں اور میں نہیں لیکن ایک دن ایک عام سی ملاقات نے مجھے بھی اس فہرست میں لاکھڑا کیا۔

ایک دن دوپہر کے وقت میں کار واش میں بیٹھا ہوا تھا کہ ایک نئے ماڈل کی بی ایم ڈبلیو اندر داخل ہوئی۔ ایک نوجوان لڑکا گاڑی سے اترا جس کی عمر 18 سے 19 سال ہوگی۔ میں نے حسرت بھری نگاہوں سے گاڑی کو دیکھتے ہوئے سرگوشی کے انداز میں کہا کہ مجھے ایسی گاڑی کو چلانے کا موقع کب ملے گا؟۔ میری آواز شاید ذرا اونچی تھی۔ اس نے میری بات سن لی اور جواب میں صرف دو لفظ کہے،’ بائنری آپشنز ‘۔ اس نے یہ کہا اور چلتا بنا۔

ان الفاظ کا مطلب جاننے کے لیے میں نے انٹر نیٹ پر پورے ایک مہینے تک دن رات صرف کر دیے، نیندیں حرام کردیں۔ دن کے وقت میں گاڑیان صاف کرتا اور رات کو بائنری آپشنز کو سمجھنے کے لیے کئی ویب سائٹس کی خاک چھانتا اور اس کے بارے میں کئی فورمز پڑھ ڈالے۔ ایک مہینے بعد میں ایک ویب سائٹ پر آیا اور بغیر کسی معاوضے کے اپنی رجسٹریشن کروالی۔ ویب سائٹ کا نام ‘ اولمپ ٹریڈ ‘ ہے۔

یہاں میں نے 000 ,10 ورچوئل منی ( آن لائن تجارتوں اور بزنس میں استعمال ہونے والی خیالی نقد) سے وقتی طور پر اکاؤنٹ کھولا۔ دو سے تین ہفتوں کے بعد میرے بینک اکاؤنٹ میں 000 ,10 ہزار ڈالرز تھے لیکن میں فی الحال ان کو کیش نہیں کرا سکتا تھا۔ اگلی رات میں نے مزید 100 ڈالرز انویسٹ کیے اور مختلف آن لائن ٹریڈز میں پوری رات گزاردی اور صبح کام پر چلا گیا۔ رات کو واپس آیا تو میرے اکاؤنٹ میں 153 ڈالرز کا اضافہ ہوچکا تھا۔ اس طرح کرتے کرتے ایک ہفتہ گزر گیا اور میرے اکاؤنٹ میں 1220 ڈالرز جمع ہوگئے۔ یہ زیادہ پیسے نہیں تھے لیکن یہ شروعات تھی۔

 

میں نے 500 ڈالرز کی مزید سرمایا کاری کی اور دو ہفتوں بعد ہی میرے بینک اکاؤنٹ میں 000 ,10 ڈالرز موجود تھے جس سے میں نے سارے قرضے چکا دیے اور زندگی میں پہلی بار اپنی فیملی کو لے کر چھٹیوں پر نکل گیا۔

واپس آنے کے بعد میں نے مزید ٹریڈ کی اور ایک بینٹلی کار خرید لی۔ بینٹلی خریدنے کے بعد بھی میرے اکاؤنٹ میں 27,183 ڈالرزموجود تھے اور کچھ ہی عرصے میں اپنی فیملی کے لیے ایک شاندار بنگلہ بھی خرید  لیا۔ اس رقم میں اضاٖفہ ہوتا رہا اور ایک دن میرے اکاؤنٹ میں000 ,300 ڈالرز جمع ہوگئے۔ اور اب میرے پاس کسی چیز کی کمی نہیں ہے۔ شاندار گاڑی، عالیشان گھر اور فیملی کے لیے ہر شہولیات مہیا ہیں اور یہ سب کچھ آپ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

بائنری آپشنز کو استعمال کرنے کا طریقہ (اولمپ ٹریڈ  ویب سائٹ)

پہلے مرحلہ وار آپ کو ویب سائٹ کے استعمال کے بارے میں بتایا جائے گا۔ ویب سائٹ پر اپنا نام ، ای میل ایڈریس ، فون نمبر ، پاس ورڈ درج کرنا ہوگی۔ اکاؤنٹ کی کرنسی کا انتخاب کریں اور رجسٹر پر کلک کریں۔

اب آپ کو سب سے پہلے کرنسی کی جوڑی منتخب کرنے کی ضرورت ہے: یورو/ امریکی ڈالر بہتر رہیں گے۔

اپنی پہلی تجارت کے لیے تیار رہیں: 1 منٹ کا وقت اور 1 ڈالر کی رقم طے کریں۔

اب تجارت شروع کریں۔ آپ کو پیش گوئی کرنا ہوگی کہ تجارت کی شروعات سے پہلے ایک منٹ کے اندر اندر تبادلہ کی شرح اوپر ہوگی یا نیچے۔ آپ کوئی بھی پیش گوئی کرسکتے ہیں ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔

اگر آپ تبادلہ کی شرح اوپر کہتے ہیں اور حقیقت میں چارٹ بڑھ جاتا ہے ، جیسا کہ آپ نے پیش گوئی کی ہے تو  آپ کے اکاؤنٹ میں ایک ڈالر 92 سینٹس کے اضافے کے ساتھ آئے گا یعنی 92.1 ڈالرز آئیں گے۔

لیکن اگر فرض کریں آپ کی  تجارت کامیاب نہیں ہوئی تو  اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اگلی تجارت میں 3 ڈالرز  بڑھانا ہوں گےاور اب آپ کو پیش گوئی پہلے سے مختلف کرنی ہوگی یعنی پہلے اگر آپ نے  تبادلہ کی شرح اوپر کہی تھی  تو اب  نیچے کہنی ہوگی۔ اگر پھر بھی آپ نقصان اٹھاتے ہیں تو پریشانی کی بات نہیں، 8 ڈالرز انویسٹ کریں۔ ہر بار آپ کو مختلف پیش گوئی کرتی رہنی ہوگی اور ڈالرز مزید بڑھاتے رہنے ہوں گے لیکن بتدریجاً۔

زبردست! اس وقت آپ نے صحیح سمت کا انتخاب کیا اور 15.36 ڈالرز یعنی اپنی لگائی گئی رقم کے ساتھ منافع بھی حاصل کرلیا۔

آپ کی پیش گوئی  کامیاب ہے یا نہیں اس سے قطع نظر  ہمیشہ تبادلہ کی شرح  (UP، DOWN، UP، DOWN) کرتے رہیں۔ آپ کی پہلی تجارت ہمیشہ 1 ڈالرہونی چاہئے۔ اگر آپ ہار جاتے ہیں تو اس رقم میں 3  ڈالرتک اضافہ کریں۔ اگر آپ دوبارہ ہار جاتے ہیں تو اسے 8  ڈالر تک برھائیں۔ جیسے ہی کوئی تجارت کامیاب ہوجاتی ہے تو 1 ڈالر سے دوبارہ نئی تجارت کی شروعات کریں۔

یہ  ہے بائنری آپشنز جس کو استعمال کرتے ہوئے آپ  گھر بیٹھے امیر بن سکتے ہیں۔