پاکستان کی ریجنل ڈیجیٹل مارکیٹ 800ملین ڈالر تک پہنچ گئی

102

سیپ کے پلیٹ فارم سے پر عزم لوگوں نے دبئی 2020ایکسپو میں تخلیق کی جائے گی

ڈیجیٹل تبدیلی کاروبار، معاشرے اور ماحول کو کس طرح متاثر کر رہی ہے

خطے کی کسٹمر کے تجربے کی مارکیٹ نئی بلندیوں پر پہنچ رہی ہے، ادارے فائدہ اٹھا سکتی ہیں

کراچی: حکومت پاکستان جامع معیشت کے ماحول کو حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کر رہی ہے تاکہ شہریوں اور تجارت کی پیداوار میں اضافہ کیا جاسکے، اور تجربات کیلئے ایک مستقل رد عمل کا نظام تیار کیا جا سکے۔وسیع تر خطے میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ہر سائز اور صنعت کی عمودی ادارے اپنے ڈیجیٹل تبدیلی کے ایجنڈے کو بڑھا رہے ہیں، ملازمین ، شہریوں اورکسٹمر کے بہتر تجربے کیلئے ٹیکنالوجی سے فائدہ اٹھانے پر توجہ دی جارہی ہے۔

اس کے نتیجے میں مائیکرو مارکیٹ مانیٹر کی ایک حالیہ رپورٹ کے مطابق مشرق وسطی اور شمالی افریقہ کے ڈیجیٹل کسٹمرز کی تجرباتی مارکیٹ 800ملین ڈالر کی ریکارڈ سطح پر پہنچ جائے گی۔چونکہ پاکستان نے تجرباتی معیشت کو قبول کرلیا ہے، ادارے اب صرف مصنوعات اور حل فراہم نہیں کر یں گے،بلکہ انہیں بہتر تجربات فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔ کسٹمر کے ’x‘ ڈیٹا کو آپریشنل ’o‘ ڈیٹا سے جوڑیں تو اداروں کو صارفین کے یقین، جذبات اور ارادوں کوبہتر طور پر سمجھ سکتی ہیں۔ اس کے نتیجے میں اداروں کی زیادہ سے زیادہ تشہیر، مرکزی توجہ اور تیزی کے ساتھ سمجھدار ادارے بن سکتے ہیں۔مشرق وسطی، افریقہ اور جنوبی ایشیاءکے سب سے بڑے ٹیکنالوجی پروگرام GITEX میں صارفین کا تجربہ ہی سب سے اہم موضوع ہے۔’دماغ اور ٹیکنالوجی کی معیشت کو ہم آہنگ بنانے‘ کے موضوع پر پاکستانی ادارے بھی GITEXمیں شرکت کیلئے تیار ہو رہے ہیں۔

بین الاقوامی ٹیکنالوجی کمپنی سیپ ڈیجیٹل ملازمین اور صارفین کے تجربات کے مستقبل کی نمائش کرے گی، کاروبار کے مستقبل میں احساسات ہیں، احساس کو تبدیل کریں، کاروبار کو تبدیل کریں۔ سیپ پاکستان کے منیجنگ ڈائریکٹر ثاقب احمد کا کہنا ہے کہ اس حکومت کا سب سے اہم مقصد معیشت کو مزید جامع اور لوگوں کی زندگی کو بہتر بنانے کیلئے ٹیکنالوجی کو اپنانے میں مدد فراہم کرنا ہے۔ ریٹیل ، توانائی اور ٹرانسپورٹ جیسے شعبہ میں نشونما کے ساتھ، SAPحکومتوں اوراداروں کو شہریوں اور صارفین کے

تجربات کو سنبھالنے میں مدد فراہم کرسکتی ہے جس سے ملک کے بڑھتے ہوئے متوسط طبقے کو پنپنے میں مدد مل سکتی ہے۔ پجانے والے ’امکانات کےشہر‘ کا تجربہ کر سکتے ہیں، ڈیجیٹل تبدیلی کاروبار، معاشرے اور ماحول کو کس طرح متاثر کر رہی ہے۔ حقیقی نمائش کے طور پر Mercedez Benz EQکی جدید فارمولا Eریس کار کا ابتدائی پروٹو ٹائپ سیپکے پلیٹ فارم سے پر عزم لوگوں نے دبئی 2020ایکسپو میں تخلیق کی جائے گی، ایک اسمارٹ حج تجربے کو ڈیجیٹائز کرنے کا تصور، UPSاور فرنحے کے ساتھ پائیدار لوجسٹک کی صلاحیت۔صنعت کے عمودی ڈیمو میں روبوٹکس ، دوبارہ تصور کردہ کیفے کا تجربہ، اور ذہین صحت کی سہولیات، یونیورسٹی اور بندگاہوں میں بلاک چین ایپلیکیشن، ملازمین کے تجربہ کا انتظام اور ای کھیل شامل ہیں۔ ثاقب احمد نے مزید کہا کہ چونکہ اس خطے کی کسٹمر کے تجربے کی مارکیٹ نئی بلندیوں پر پہنچ رہی ہے، پاکستان کے ادارے GITEXکا فائدہ اٹھا سکتی ہیں یہ سیکھنے کیلئے کہ کسٹمر کا تجربہ کاروباری ماڈل کو تبدیل کرنے، اخراجات، پیداواری صلاحیت، موازنہ اور بالآخر کاروباری مسابقت کو بہتر بنانے میں کیوں مرکزی حیثیت رکھتا ہے۔

mm
قاضی جاوید سینئر کامرس رپورٹر اور کامرس تجزیہ، تفتیشی، اور تجارتی و صنعتی،معاشی تبصرہ نگار کی حیثیت سے کام کرنے کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں ۔ جسارت کے علاوہ نوائے وقت میں ایوان وقت ،اور ایوان کامرس بھی کرتے رہے ہیں ۔ تکبیر،چینل5اور جرءات کراچی میں بھی کامرس رپورٹر اور ریڈیو پاکستان کراچی سے بھی تجارتی،صنعتی اور معاشی تجزیہ کر تے ہیں qazijavaid61@gmail.com