ٹوئٹر پر شاہد آفریدی اور گوتم گھمبیر کی ایک بار پھرلفظی جنگ

135

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد آفریدی کے کشمیر سے متعلق ٹوئٹ پر سابق بھارتی کرکٹر گوتم گھمبیر نے بے تکا جواب دے دیا جس پر دونوں میں لفظی جنگ جاری ہے۔

شاہد آفریدی نے ٹوئٹ میں اپنے مداحوں سے کہا کہ وہ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے وزیراعظم کی کال پر عمل کریں۔ انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں ایل او سی کے دوریکا بھی اعلان کیا تھا۔

اس ٹوئٹ پر بھارتی سابق ٹیسٹ کرکٹر اور بھارتیہ جنتہ پارٹی کا حصہ گوتم گھمبیر نے اپنے خیالات کا اظہار بڑے عجیب انداز میں کیا۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں شاہد آفریدی کی ایک تصویر شیئر کی جس میں انہیں بچکانہ کہہ دیا۔گوتم گھمبیر کے اس ٹوئٹ کے بعد جہاں سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے  انہیں مذاق کا نشانہ بنایا جارہا ہے وہیں شاہد آفریدی بھی پیچھے نہ رہے اور انہیں کرارا جواب دے ڈالا۔

گوتم گھمبیر کے ٹوئٹ کی جوابی کارروائی میں شاہد آفریدی نے مزاحیہ انداز میں ان کی طرح کا بے تکا جواب دینے کی کوشش میں لکھا کہ کراچی میں موسم تبدیل ہورہا ہے ، ہوا میں بارش کی خوشبو ہے اور جب گوتم گھمبیر اپنے آپ کو بامقصد ثابت کرنے کی کوشش کرتے ہیں مجھے ایک چیز یاد آجاتی ہے ۔

شاہد آفریدی نے اپنے ٹوئٹ میں منسلک تصویر میں بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق مینٹل کنڈیشننگ کوچ پیڈی اپٹن کا ایک بیان  شیئر کیاجس میں انہوں نے گوتم گھمبیر کو عدم تحفظ کا شکار اور کمزور ذہنیت کا حامل قرار دیا تھا ۔

دونوں ملکوں کے کرکٹرز کی جانب سے کئے جانے والے ٹوئٹس میں ٹوئٹر صارفین بھی اپنے اپنے ملک کے کرکٹرز کی حمایت میں ٹوئٹس کئے جا رہے ہیں اور پاکستان کے ٹوئٹر ٹرینڈ پینل میں گوتم اور آفریدی کا نام بھی شامل ہے ۔