ای ایف پی صدر مجید عزیز نے لاہور دفتر کا افتتاح

237

“تقریبا 68 سالوں کے بعد،ای ایف پی صدر مجید عزیز نے لاہور دفتر کا افتتاح ۔ لاہور میں پاکستان کے ملازمین فیڈریشن کے پہلے دفتر کا افتتاح ہوچکا ہے. یہ دفتر پنجاب، اسلام آباد اور خیبر پختونخواہ کے ای پی پی کے ارکان کی ضروریات کو پورا کرے گا.”  .
مجید عزیز نے بتایا کہ دفتر، بیرسٹرس ہارون ڈولگل کے چیمبرز میں قائم ہے، تمام ضروری خدمات جیسے قانونی، تربیت، مشاورت، تعمیل وغیرہ وغیرہ فراہم کرے گی. ای ایف پی نے قانونی معاملات اور دو تجربہ کار کنسلٹنٹس کے لئے مکمل وقت وکیل مقرر کیا ہے. دفتر میں دستیاب ہو.
مجید عزیز نے مزید بتایا کہ 2018 کے آخر تک اسلام آباد، پشاور اور حب میں دفتروں کا افتتاح کیا جائے گا. اس طرح، پورے پاکستان بھر میں اراکین کے دروازوں پر ای ایف پی کی خدمات دستیاب ہو گی. انہوں نے بیرسٹر ہارون ڈولگل سے خراج تحسین پیش کی، جو اعزاز کی بنیاد پر قانونی مشورے اور رہنمائی فراہم کررہا ہے اور مفت پر دفتر فراہم کرنے کے لئے.
بیریسٹر ہارون ڈولگ نے اپنی تقریر میں کہا کہ EFP کے لئے جو کچھ بھی چھوٹا سا حصہ ملا ہے وہ بنیادی طور پر EFP کے اعزاز اور اہمیت کی وجہ سے ہے. انہوں نے مزید کہا کہ لاہور اور کراچی میں ان کی قانون کے تمام ارکان ای ایف پی کے لئے دستیاب ہوں گے تاکہ عملی، منظم اور درست قانونی مشورہ دیا جائے.
سیکرٹری جنرل ای ایف پی فاسحول کریم صدیقی نے دفتر قائم کرنے اور لاہور دفتر کے ذمہ داریاں اور کام کرنے کی ضرورت کا ایک جائزہ پیش کیا.
تقریب میں ایڈیشنل ای ایف پی، ڈائریکٹر ای ای ایف کے ممبران ذکی احمد خان، ڈچ ملازمتوں کے تعاون کے پروگرام کے مسٹر اینڈریو مور، وکلاء اور صنعت کاروں کے ماہر محترم سعدیہ حمید شامل تھے.

mm
قاضی جاوید سینئر کامرس رپورٹر اور کامرس تجزیہ، تفتیشی، اور تجارتی و صنعتی،معاشی تبصرہ نگار کی حیثیت سے کام کرنے کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں ۔ جسارت کے علاوہ نوائے وقت میں ایوان وقت ،اور ایوان کامرس بھی کرتے رہے ہیں ۔ تکبیر،چینل5اور جرءات کراچی میں بھی کامرس رپورٹر اور ریڈیو پاکستان کراچی سے بھی تجارتی،صنعتی اور معاشی تجزیہ کر تے ہیں qazijavaid61@gmail.com